Kristiansund mot Bodø Glimt på tv 2022 | Profile Bodø/Glimt kamp på TV & Live stream i dag - kanal, tid. Søk etter: Hvilken kanal spiller Bodø Glimt i kveld? Hvor kan man se Eliteserien
Før kampen: Kristiansund - Viking FK Med ti kamper på rad uten nederlag og en motstander man aldri har tapt mot på motsatt banehalvdel, taler vel det meste for at det kan bli en ny
Livesenter - TV2 Moss - Vard Haugesund. 3 - 2. FT. Notodden - Kvik Halden. 2 - 1. FT. Strømmen - Odd 2. 2 - 0. FT. Ørn Horten - Ullern. 3 - 3. PostNord-ligaen avd.
august3 min lesetidVIDEOLinjedommer spolerte LSK-fest på overtidPublisert:28. august1:35Her ødelegger Kristiansund LSK-festen: − Vi blir vår egen fiende28. august3 min lesetidAvfeier at Glimt blir som Eggens RBK: − De er for små24. august4 min lesetidVIDEOKremmerhus fra Yttergård Jensen - KBK-krisen forverresPublisert:14. august1:29Tromsø forverret Kristiansund-krisen: − Gir oss ikke før det er over14. august2 min lesetidVIDEOSvarer på Northug-kritikk: - Jeg burde vel hatt på meg nisseluePublisert:11.
oktober2 min lesetidVIDEOOmdiskutert straffe da Odd og Kristiansund delte poengenePublisert:9. oktober1:04KommentarRunde-oppsummering 24: Intens kamp om medaljeneVG+ · 3. oktober3 min lesetidVIDEOSportsnyhetene: Vanvittig snuoperasjon holdt ikke for RosenborgPublisert:3. oktober3:48Fullstendig kaos mellom RBK og KBK: − Ble kjeftet og ropt høyt i pausen2. oktober4 min lesetidVIDEOSe de elleville høydepunktene fra åttemålsthrilleren mellom Kristiansund og RosenborgPublisert:2. oktober2:16Rekdal raser mot NFFs cupforslag: − Det er uhørt26.
september4 min lesetidKan skrote hele cupen for 2023: − Vil ikke utelukke noe som helst23. september3 min lesetidVIDEOSmell for KBK i nedrykkskampen – tapte stygt mot GodsetPublisert:18. september1:12Valsvik viste vei i etterlengtet Godset-seier18. september3 min lesetidKommentarOppsummering runde 22: Kan KBK klare seg – mot alle odds? VG+ · 12. september4 min lesetidVIDEOPlutselig tilbake i fotballen: - Har drømmer og ambisjonerPublisert:12. september1:58VIDEOSlipper unna etter grisetakling: -Jeg blir forbannaPublisert:12. september0:59VIDEOKristiansund sjokkerte Vålerenga på overtidPublisert:11.
Haugesund kamp i dag på TV & stream - Kanal, tid Her finner du en oversikt over alle FK Haugesund kamper på tv og live stream i Norge. 16 okt. I dag, søndag. 17:00. Kristiansund
Åpner serien borte mot KBK - Molde FK Åpner serien borte mot KBK. Slik blir Moldes kampoppsett for 19.00):. Haugesund - Molde FK Aursnes i treningskamp mot KBK. Foto:
juli2 min lesetidVIDEORuud stoppet KBK-festenPublisert:24. juli1:31Espen Ruud (38) hindret Kristiansunds første seier24. juli2 min lesetidVIDEOUtrolig miss og klønete straffespark i nytt KBK-tapPublisert:17. juli1:01Kristiansund-krisen fortsetter – tapte etter sen straffescoring: − Det er jævla surt17. juli3 min lesetidVIDEOKBK-Michelsen nekter å trekke seg: - Jeg er ingen feigingPublisert:10. juli1:10VIDEOMarerittkveld for KBK-keeper Mbaye i bunnkampenPublisert:10. juli1:34Innbytter Udahl satte fyr på Vålerenga: − Gidder ikke lage noe «baluba»10. juli4 min lesetidVIDEOHorribel keepertabbe ga Vålerenga en håndsrekningPublisert:10. juli0:36Publisert:6.
august1:40VIDEOMolde snudde 0-2 til 3-2 - Eriksen ble matchvinnerPublisert:7. august1:56Molde reddet av 15-millionersmannen Eriksen: − Er så deilig7. august5 min lesetidVIDEOMolde i kjempetrøbbel: Her scorer tabelljumbo Kristiansund sitt andrePublisert:7. august0:31VIDEOTabelljumbo Kristiansund reddet ett poeng på overtid mot Tromsø. Publisert:3. august1:20Kristiansund reddet ett poeng med straffescoring på overtid3. august2 min lesetidVIDEOHer sikrer Aasbak årets første KBK-seierPublisert:30. juli0:23VIDEOOfkir herjet med KBK: Sandefjord vant 2-0Publisert:27. juli1:05Kristiansund-krisen blir verre og verre: Tapte mot Sandefjord27.
Haugesund mot Hamarkameratene på tv - Google-søk - Uespi Haugesund – HamKam på TV & Live Stream - tid, kanal |. https://www.tvkampen.com › kamp Haugesund tok sesongens første seier og sendte KBK til
Kristiansund Se hele tabellen. 16.oktober // 17:00. Kristiansund - Haugesund. 2dager. 6timer. 4min. KBK billetter ticketco Uavgjort mot
september1:36KommentarOppsummering runde 21: Moe nærmer seg eksklusiv listeVG+ · 5. september3 min lesetidVIDEOTabelljumboen fortsetter å vinnePublisert:4. september2:09Formlaget KBK med ny seier: − Små steg i riktig retning4. september2 min lesetidVIDEOFaris-dobbel ga etterlengtet KBK-seierPublisert:31. august1:12Faris-dobbel sørget for etterlengtet KBK-seier31. august3 min lesetidEksperten mener Helland stemplet med vilje: − Jeg ble sjokkert28.
KBK Kvinner (@kbk_kvinner) • Instagram photos and videos Kampdag i dag, hjemme mot @sunndaldamelag Kom gjerne på Kristiansund Stadion kl 19.30 Velkommen som KBK-spillere til Thea Eline